onsdag 25 maj 2011

"The Descendants"-trailer


Oh my god säger jag bara, det är såhär man gör en bra trailer, du store tid! I vinter kommer Alexander Paynes nya film "The Descendants" ut på biograferna, en film som jag väntat på sen det först började snackas om projektet. Dels är jag ett stort fan av denna typ av dramafilmer, men också av Paynes mästerverk "Sideways" som är en film som ligger mig varmt om hjärtat. Detta känns också lite som en andlig uppföljare till "Up in the Air", en annan av mina absoluta favoritfilmer.

Officiell synopsis och trailer:

"THE DESCENDANTS is a sometimes humorous, sometimes tragic journey for Matt King (George Clooney) an indifferent husband and father of two girls, who is forced to re-examine his past and embrace his future when his wife suffers a boating accident off of Waikiki. The event leads to a rapprochement with his young daughters while Matt wrestles with a decision to sell the family's land handed down from Hawaiian royalty and missionaries."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar