lördag 13 augusti 2011

Nya posters från Polanskis "Carnage" och Refns "Drive"


Jag har tidigare skrivit en del om både Roman Polanskis Carnage och Nicolas Winding Refns Drive här på bloggen (länkarna går till inlägg där jag skriver/pratar om filmerna lite närmare). Jag längtar nämligen innerligt efter att få se båda två.

Nedan har jag lagt till en ny poster från vardera film som släppts under de senaste dagarna, båda otroligt snygga. Marknadsföringen av Drive har kommit ganska långt medan vi fortfarande väntar på att få se en första trailer från Carnage, förhoppningsvis behöver vi inte vänta länge till.


5 kommentarer:

  1. Damn! Drive-postern var verkligen skitsnygg. Carnage var... annorlunda :)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, riktigt skönt koncept på Carnage-postern! Som sagt, skitsnygg Drive-poster, helt klart väggkvalitet på den.

    SvaraRadera
  3. Älskar denna blogg. Fortsätt med det du gör!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket, det värmer! :) Det ska jag absolut göra, om cirka en vecka åker jag till USA och stannar i fyra månader så det lär säkerligen bli en hel del recensioner av filmer jag ser där!

    SvaraRadera
  5. Har inte läst något om "Drive", men ska man tippa enbart med rubriken i åtanken så kommer den bli 80-talsdoftande. Tänker på Dirty Dancing när jag ser den rosa färgen på texten.

    SvaraRadera