söndag 24 juli 2011

Smått och gott från ComicCon 2011 #4



ComicCon är nu slut för det här året, och därför blir detta min sista ComicCon-special på ett bra tag. Sista dagen bjöd på lite tunnare mängd material än tidigare, men det finns en del ändå.

Bland annat fortsatte Marvel att släppa sina teckande The Avengers-posters som jag även skrev lite om i #1. I de nya får vi se Chris Hemsworth som Thor, Samuel L. Jackson som Nick Fury och Mark Ruffalo som The Hulk.




Vi fick också under gårdagen en sista trailer till den Rupert Wyatts kommande Rise of the Planet of the Apes. Detta är helt klart den bästa trailern hittills tycker jag, även om jag inte är helt övertygad än. Tragiskt nog är CGIn inte fläckfri trots att det är WETA som ligger bakom.


Nedan kan du också se en video (från lördag om jag inte minns fel) där Ridley Scott och Noomi Rapace pratar om deras kommande Prometheus via videolänk från Island där de just nu spelar in.


Sist men inte minst har vi en videoblogg från Firstshowing.net där Brandon Tenney och Ethan Anderton diskuterar det material de fick se från The Amazing Spider-Man. Bland annat fick de se Rhys Ifans som huvudskurken The Lizard, något som vi vanliga dödliga inte fick se i trailern som släpptes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar